Loadings RPG-projekt
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Anmäla intresse

2 posters

Gå ner

Anmäla intresse Empty Anmäla intresse

Inlägg  Doomangel sön jul 20, 2008 8:09 pm

Anmäl intresse i de olika kategorierna så kan vi påbörja arbetet snarast.
Doomangel
Doomangel
Admin

Antal inlägg : 27
Registreringsdatum : 08-07-20

https://loadingrpgprojekt.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Anmäla intresse Empty Sv: Anmäla intresse

Inlägg  dark_volvagia mån jul 21, 2008 1:12 am

Är såklart endast intresserad om vi ser lite aktivitet. Och om jag har tid :-p

FUCKING on it!

Så.

Vad ska jag göra? Intresserad av karaktärsdesign men har på senare tid fått upp ögonen för scenarier och storyboards. Eller egentligen inte på "senare tid", det har alltid funnits där. Så för att göra det klart: jag gillar att bygga upp dramatiska scener med kameravinklar och allt. I ett 2d spel kanske vi inte har kameravinklar direkt... Så det blir problematiskt.

Just nu tränar jag på konceptdesign och miljödesign, så det här kan vara det perfekta tillfället att integrera träning med ett större projekt.

I övrigt kan jag koda rätt okej, har grym koll på syntax och sådant men har aldrig arbetat med större projekt. Om vi öppnar en tråd för att hjälpa varandra med programmering så duger jag däremot bra som funderare (eftersom jag gillar att komma på jobbiga lösningar :-p)

Det var väll lite om mig.

Jag skulle såklart kunna visa upp vad jag gör också, men jag väntar ett tag med det. (av skälet: jag är inte nöjd med något än, allt gammalt blir fort gammalt).
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet