Hemsidan ^^
+2
Doomangel
Spikensbror
6 posters
Sida 1 av 1
Hemsidan ^^
Jag kan koda, hosta och göra all graphics till hemsidan. Kan dock inte dra till med en domän men
kan ju utnyttja en *.swegrafix.net domän. ^^
Skall jag fixa en sida eller inte? Och om jag ska, ge mig lite tips.
kan ju utnyttja en *.swegrafix.net domän. ^^
Skall jag fixa en sida eller inte? Och om jag ska, ge mig lite tips.
Sv: Hemsidan ^^
En domän kostar ju inte alltför mycket, men tillsvidare duger det fint med en gratis.
Hjälper gärna till med sidan om jag får tid över.
Hjälper gärna till med sidan om jag får tid över.
Men behöver vi ens en? Vad ska den användas till? Räcker inte ett forum?
shima- Vaniljpudding
- Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 33
Project info, nedladdningar. Credits? Istället för att folk ska behöva leta igenom forumet. ^^shima skrev:Men behöver vi ens en? Vad ska den användas till? Räcker inte ett forum?
Hå? redan? Spännande!Spikensbror skrev:Klar med hela layouten nu. Bara lite kodande kvar. ^^
dark_volvagia- Admin
- Antal inlägg : 163
Ålder : 35
Sidan ser väldigt fin och funktionell ut :3 men den gröna färgen kanske är lite väl intensiv? I dunno, bara en tanke
Erratic-attic- Möglig vaniljpudding
- Antal inlägg : 12
Haha jag vet. Men det var ett req från DoomAngel, Eftersom spelet skulle ha skogar. ^^ Originalet var blodröd. ^^
Ja, men vi har ju knappt börjat med spelet ännu.Spikensbror skrev:Project info, nedladdningar. Credits? Istället för att folk ska behöva leta igenom forumet. ^^shima skrev:Men behöver vi ens en? Vad ska den användas till? Räcker inte ett forum?
shima- Vaniljpudding
- Antal inlägg : 9
Ålder : 33
Lite mindre grönt hade varit trevligt. Kanske t.o.m. vit bakgrund i main content-rutan?
Senast ändrad av QauNuckShin den mån jul 21, 2008 8:59 pm, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Agh! Stavfel!)
QauNuckShin- Kodapa
- Antal inlägg : 70
Ålder : 37
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet