Loadings RPG-projekt
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats

2 posters

Gå ner

Vad är spelets utspelningsplatser?

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Vote_lcap63%Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Vote_rcap 63% 
[ 5 ]
Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Vote_lcap37%Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Vote_rcap 37% 
[ 3 ]
 
Totalt antal röster : 8
 
 
Omröstning stängd

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Empty Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats

Inlägg  dark_volvagia lör jul 26, 2008 10:03 pm

Eftersom varje röst är viktig när det gäller endast 17 medlemmar och eftersom avstånden mellan rösterna inte var så stora kör vi en omröstningstråd.

Vi kör 2 dagar igen, verkade vara en rätt okej tidslängd förra gången. Vissa kanske tycker att det känns drygt... Men jag hoppas vissa tycker att det är bra också?

såhär skrev vi när vi presenterade förslagen:
Fantasivärld skrev:Jag vill gärna att det ska utspela sig i en fantasivärld med overkligt fina miljöer och vackra färger. Mycket organsikt.
Storstad skrev:70-80 tals gangster miljö (tänk allt från miami vice, The Persuaders till GTA). Och blanda in magi också för att få det mer traditionellt rollspelsaktigt. Resultatet lär bli någon blandning mellan (rent atmosfäriskt alltså) GTA, X-men och Midgar i Final fantasy VII.

Röstningen avslutas måndag klockan 21.03
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Empty Sv: Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats

Inlägg  dark_volvagia mån jul 28, 2008 9:38 pm

40 min kvar

edit: oj, 20 min kvar
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Empty Sv: Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats

Inlägg  tobbA mån jul 28, 2008 9:53 pm

Jag som hoppades på gangstergrejen. Oh well Smile
tobbA
tobbA
Poeten

Antal inlägg : 79
Registreringsdatum : 08-07-21

Till överst på sidan Gå ner

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Empty Sv: Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats

Inlägg  dark_volvagia mån jul 28, 2008 10:32 pm

Jag med (men det får jag inte säga).

En fantasivärld med mycket färger kan bli great det också!

Nu ska vi bara fixa lite trådar så vi kan dra igång skissandet och skrivandet! Very Happy
dark_volvagia
dark_volvagia
Admin

Antal inlägg : 163
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 34

Till överst på sidan Gå ner

Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats Empty Sv: Sista röstningen, spelets värld och utspelningsplats

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet