Bakgrundshistorian, diskutera och fördjupa spelets story här.
5 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Bakgrundshistorian, diskutera och fördjupa spelets story här.
tobbA skriver du på handlingen nu eller? Eftersom det finns så många platser och karaktärer som redan är med? Ser gärna vad som är gjort =)
gouki- Moppepojke
- Antal inlägg : 29
Registreringsdatum : 08-07-21
Ålder : 37
har inte skrivit så mycket. Avvaktar lite och ser vad det skall bli för spel. Kan ju vara bra att veta hur många huvudkaraktärer jag skall skriva om och så nu när det tydligen blivit en del tvister om det.
tobbA- Poeten
- Antal inlägg : 79
Tror nog att de flesta är överens om att det ska vara flera huvudkaraktärer, tvisten är väl om man ska ha en eller flera på skärmen samtidigt, "in-action" liksom.
Hm. Det känns som vi borde fixa en IRC-kanal eller nåt.
Hm. Det känns som vi borde fixa en IRC-kanal eller nåt.
QauNuckShin- Kodapa
- Antal inlägg : 70
]QauNuckShin skrev:Hm. Det känns som vi borde fixa en IRC-kanal eller nåt.
Ja det låter bra.
Har ingen koll på IRC själv. men om någon kan fixa det vore det toppen.
dark_volvagia- Admin
- Antal inlägg : 163
Ålder : 35
Öhm... Jag skall börja jobba på storyn. Men har varit sjuk... bihåleinflamation och grejer. Så det har inte känts så aktuellt att jobba med. Men jag börjar bli bättre. Så snart blir det en del storyskrivande hoppas jag. Men sen får ni nog inte vänta för mycket på att storyn skall bli klar. För det kommer nog ta ett tag att skriva. Och jag vet inte om jag kommer att lägga upp varje litet utkast här heller, utan snarare vänta tills jag börjar få klart storyn innan jag postar den.
tobbA- Poeten
Hm, om någon annan också är intresserad av att skriva eller komma på idéer till storyn får denne nog visa sig och hoppa upp och ned lite.
Jag tror att det skulle hjälpa oss andra om du uppdaterade karaktärsbeskrivningarna med åtminstone lite beteenden från storyn, större händelser de är med om eller har varit med om (inte så genomgående, men åtminstone så att vi vet lite mer).
Samma sak gäller platserna och raserna.
Ja, jag blev lite orolig när aktiviteten blev lite låg.
Krya på dig
Jag tror att det skulle hjälpa oss andra om du uppdaterade karaktärsbeskrivningarna med åtminstone lite beteenden från storyn, större händelser de är med om eller har varit med om (inte så genomgående, men åtminstone så att vi vet lite mer).
Samma sak gäller platserna och raserna.
Ja, jag blev lite orolig när aktiviteten blev lite låg.
Krya på dig
dark_volvagia- Admin
Thx
Hm. Jo. Men samtidigt kommer ju allting ändras hela tiden. Så jag vet inte hur stor roll det egentligen spelar att jag lägger upp saker och ting. Jag vill i alla fall ha en lite klarare bild av vad jag jobbar med innan jag lägger upp något konkret...
Men visst. När jag börjar komma en bit i storyn kan jag ju skriva lite mer ingående om karaktärer och platser och så i takt med att det blir klart
Hm. Jo. Men samtidigt kommer ju allting ändras hela tiden. Så jag vet inte hur stor roll det egentligen spelar att jag lägger upp saker och ting. Jag vill i alla fall ha en lite klarare bild av vad jag jobbar med innan jag lägger upp något konkret...
Men visst. När jag börjar komma en bit i storyn kan jag ju skriva lite mer ingående om karaktärer och platser och så i takt med att det blir klart
tobbA- Poeten
Jo, de delar du är lite mer säker över kan du ju stryka under eller något.
dark_volvagia- Admin
alltså vill bara säga att min dator har varit paj och att det är därför ja inte varit aktiv
manfred- Moppepojke
- Antal inlägg : 23
Hm. K. Verkar inte vara någon som är särskilt aktiv dock. ^^'
tobbA- Poeten
Jag har kollat in lite då och då, men ingen har skrivit nåt, så..
QauNuckShin- Kodapa
- Antal inlägg : 70
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet